תוכנת ניהול הגיר (TCU) האולטימטיבית ל-DL501 ( S-Tronic בעלי 7 הילוכים). תוכנת ניהול הגיר של APR מותאמת להספקי מנוע שונים וניתנת לצריבה מהירה באמצעות שקע ה-OBD המובנה ברכב. תוכנת ניהול הגיר של APR משדרגת את החווית הנהיגה ומאפשרת מספר פיצ׳רים שאופיינים לדגמי Audi הבכירים יחד עם העברות מהירות יותר בנסיעה אגרסיבית ובמקביל נסיעה נעימה וחלקה במצב רגוע.
APR גאה להציג את תוכנת הגיר המתקדמת בעולם לשליטה על גיר DL501 שנמצא ברכבי AUDI בעלי מנוע TFSI 3.0
אפשרויות שניתנות לבחירה המשתמש בעט ההתקנה.
שדרוג תוכנת הגיר TCU של APR הוא קצת שונה מעבר לנורמה הפשטנית של העלאת כמה הגבלות בגיר, ומציע מגוון גדול של שינויים שנועדו לשפר את חווית הנהיגה.
המהנדסים של APR שמו דגש על ביצועי הגיר מבלי לפגוע בנוחות היום יומית של הנהיגה. ואפילו לשפר אותה.
בתוכנה ישנם מצבי הפעלה מרובים שנועדו לספק ביצועים אידיאליים בהתאם למצב הנהיגה הנתון.
במצב של בקרת שיגור (Launch Control) התוכנה נכנסת למצב האצה מרבי שנועד לספק את ההאצה המהירה ביותר.
תוכנת ניהול המנוע של APR מכילה מס׳ פיצ׳רים מרכזים:
תוכנית ניהול הגיר של APR מאפשרת לכל אחד להתאים את התוכנה לצרכים שלו בזמן ההתקנה.
בקרת שיגור (Launch Control) ניתן לכיוון שלושה מצבים, 4000-5000-6000 סל"ד
מגביל סל״ד (Rev Limiter) מותאם אישית עד לסל"ד 7200
אפשרות לביטול העברת הילוכים אוטומטית במצב ידני
מחשב הגיר המקורי מוגבל ל200 Launch Control , בתוכנת ניהול הגיר החדשה של APR ההגבלה עולה ל3000 פעמים
התאמת סגנון הנהיגה לחיסכון בדלק ושימוש בכח הרכב
שינוי מגביל המומנט בגיר תוך שמירה על טמפרטורת הגיר נמוכה להגנה מרבית
שינוי ניהול טמפרטורת הגיר
המהנדסים של APR שמו דגש רב על מצב D ומצב S בשביל להבטיח חווית נהיגה מהנה יותר.
נקודות העברות ההילוכים שונות למצבי סל"ד משתנים לפי תנאי הנהיגה, כל הילוך כוייל מחדש במטרה לשמור על אופי נהיגה ספורטיבי ונוח יותר בנהיגה יום יומית.
כל הילוך יעבור בסל"ד אחר במקרה של מצערת פתוחה ב100%.
בזמן ההתקנה המשתמש יכול לבחור האם להדליק או לכבות אופציות לגבי אופן פעילות הגיר במצב הידני. הורדת הילוך אוטומטית בזמן KickDown, העברת הילוך אוטומטית בהגעה למנתק ההצתה. כמו במצבים האחרים גם במצב M העברות ההילוכים מהירות יותר, אך במצב זה גם זמן התגובה מרגע הלחיצה על כפתורי ההגה או ידית ההילוכים מצטמצם משמעותית.
בקרת שיגור (Launch Control) שלושה שלבים היחידה בעולם הניתנת לכיוון ללא שום מכשיר חיצוני, בזמן ההכנה לזינוק המשתמש בוחר סל"ד שיגור 4000/5000/6000 סל"ד.
המשתמש בוחר את הזינוק בהתאם לתנאים הנוכחיים.
בזמן בקרת השיגור משאבת הקירור עובדת באופן מלא בכדי לשמור על טמפרטורת שמן בטמפרטורה הרצויה ובכדי לא לגרום להתחממות יתר של הגיר.
הגיר מוגבל ע"י היצרן לכ200 בקרות שיגור, APR הצליחו לעלות את ההגבלה ב1400% עד לכ3000 בקרות שיגור.
התוכנה של APR מאפשרת לראות את ההילוך הנוכחי בתצוגה הדיגיטלית ברכב גם במצבי נהיגה D ו S.
ניהול הטמפ׳ ב-DL501 הוא חלק חשוב מאוד מתוכנת הניהול שלו. בעוד חברות אחרות מבטלות לחלוטין את ההגנות על טמפ׳ הגיר ומצהירות על שיפור ביכולת הקירור של הגיר, התוכנה של APR תגביל את המשתמש במקרה בו הגיר יגיע לטמפ׳ המקסימלית המותרת. בעוד התוכנה המקורית של הרכב לא מאפשרת העברת מומנט לגיר כלל במקרה של הגבלה בעקבות טמפ׳ גבוהה, התוכנה של APR תאפשר למומנט נמוך מאוד לעבור דרך הגיר כדי שיהיה אפשר להמשיך לנהוג ברכב בבטחה וכדי לאפשר לגיר להתקרר תוך כדי נסיעה.
מגבילי המומנט שונו לשיפור ביצועי הרכב, הגבלות כגון אלו שקשורים להגנת טמפרטורה שופרו בכדי למנוע נזק מוקדם במצבים קיצוניים במטרה לשמור על הגיר והמצמדים.
בחלק מהדגמים הסל"ד המקסימלי נמוך ופוגע בהספקים במנועי 3.0TFSI שמצויידים במגדש על, שידרוג תוכנת הגיר מאפשר העלה של הסל"ד ובכך תורם לשיפור הספק המנוע ב20-30 כ"ס נוספים.
למה דווקא APR:
בעזרת הפטנט של APR לצריבת תוכנת ניהול הגיר דרך שקע ה-OBD, מסוגל כל מפיץ של APR בעולם עם חיבור לאינטרנט לצרוב כל רכב בעל מחשב המנוע Simos 8.x. כלי זה מונע את הצורך בפתיחה של פיזית של המחשב וניתן לחלוטין להסרה מלאה בעת הצורך.
המהנדסים ב-APR משתמשים בכלי פיתוח יחודיים ל-APR אשר פותחו בתוך החברה ומאפשרים לבצע כריית נתונים בקצב מהיר פי כמה מהכלים המקבלים בשוק.
כלי הפיתוח היחודיים של APR מאפשרים למהנדסי החברה להגיע לכל מפה, טבלה או פרמטר בתוכנת הניהול ולכייל את כולם כרצונם, ללא מפות מובנות או חלקיות כפי שנהוג בחברות אחרות.
APR הצליחה לשנות את מבנה הקוד של תוכנת הניהול דבר המאפשר הוספת פיצ׳רים עתידיים בעזרת צריבה פשוטה דרך שקע ה-OBD.