תוכנת ניהול המנוע של APR היא שדרוג התוכנה האולטימטיבית למנוע 4.0TFSI המצוי באודי S6 / S7 . הצריבה מתבצעת באמצעות שקע ה-OBD המובנה ברכב וניתנת להסרה מלאה ללא שום עקבות. חודשים רבים של מחקר ופיתוח הובילו את APR לייצור תוכנה חזקה יותר מבלי לפגוע באיכות הנסיעה ובאמינות. האצות מהירות יותר, תגובת מצערת מהירה יותר ויותר כוח לאורך כל רצועת הסל״ד הם רק חלק ממה עדכון התוכנה מציע.
איך 574 כ״ס ו88 קג״מ נשמעים לך?
לפרטים נוספים באתר:
http://www.pitstop.co.il/Product/%D7%AA ... s6--s7-c75
APR Stage I הוא השדרוג הבסיסי ביותר, מדובר בעדכון תוכנה בלבד המתבצע דרך שקע הOBD של הרכב. כתוצאה מעדכון התוכנה, הספק השיא עולה לכ-574 כ״ס וכ-88 קג״מ בכל ארבעת הגלגלים בדלק 98 ובמקביל נמדדים הפרשים של מעל 186 כ״ס לאורך נקודות מסויימות בציר הסל״ד בשימוש בדלק 104.
כל התוכנות קיימות בגרסאות לאוקטן 95, 98, ו-104.
מלבד עליה בהספק ובמומנט, מהנדסי APR הצליחו ללשפר את התאוצה ואת תגובת המצערת בעזרת כיולים נוספים ומזעור של הגבלות אלקטרוניות.
תוכנת ניהול המנוע של APR מציגה שיפור בצריכת הדלק , במיוחד בנסיעה רגועה בכביש מהיר.
תוכנת ניהול המנוע של APR מסירה את מגבלת המהירות המקורית איתה מגיע הרכב.
תוכנת ניהול המנוע המקורית של הרכב לא מאפשרת ללחוץ על דוושת הגז ובמקביל ללחוץ על דוושת הבלם. התוכנה של APR מאפשרת בלימה ברגל שמאל, טכניקה ידועה מעולם המרוצים אשר מאפשר שליטה ברמה גבוהה יותר על הרכב.
בקרת שיגור חדשה כלולה בתוכנה ללא שום צורך בשינויים נוספים.
בקרת שיגור מהירה יותר בשני שלבים לשמירה על הגיר ועל מכלולי הרכב.
Stage I:
APR Stage I מציג הפרש שיא של כ186 כ״ס מעדכון תוכנה בלבד אשר אינו דורש חומרה תומכת בתוכנה דלק אוקטן גבוה.
הספק בדלק 95 אוקטן
הספק בדלק 98 אוקטן
הספק בדלק 104 אוקטן
השאוות תאוצה בין מקורי לSTAGE 1
מעבר תוכנות ופיצ׳רים באמצעות EMCS:
בזכות היכולת לצרוב את כל מחשב הניהול ולא רק את חלקו, מאפשרת APR באופן בלעדי את האפשרות לצרוב יותר מגרסאת תוכנה אחת לרכב יחד עם האפשרות להחליף בין התוכנות ופיצ׳רים בלחיצת כפתור.
החלפת תוכנות מהירה ללא צורב במכשור חיצוני ובקליק אחד!
חיזרו לתוכנת הניהול המקורית, גם כן בקליק אחד!
תוכנות יעודיות לסוגי אוקטן שונים, גם ביניהם ניתן לעבור - בקליק אחד.
הפעילו מצב "Valet״ כדי להגן על הרכב, במצב זה הרכב מוגבל בהספק ובמהירות הסופית.
סירקו תקלות מנוע, גם כן ללא צורך במכשיר חיצוני!
אפשרות נעילה לפיצ׳רים אלו המאופשרים על ידי ה-EMCS.
הפעלו מצב נגד גניבה ובכך נטרלו את ה״סטרטר״ ואת היכולת לגנוב את הרכב.
סרטון וידאו המדגים את יכולות אלו:
למה דווקא APR:
בעזרת הפטנט של APR לצריבת תוכנת ניהול הגיר דרך שקע ה-OBD, מסוגל כל מפיץ של APR בעולם עם חיבור לאינטרנט לצרוב כל רכב. כלי זה מונע את הצורך בפתיחה של פיזית של המחשב וניתן לחלוטין להסרה מלאה בעת הצורך.
המהנדסים ב-APR משתמשים בכלי פיתוח יחודיים ל-APR אשר פותחו בתוך החברה ומאפשרים לבצע כריית נתונים בקצב מהיר פי כמה מהכלים המקבלים בשוק.
כלי הפיתוח היחודיים של APR מאפשרים למהנדסי החברה להגיע לכל מפה, טבלה או פרמטר בתוכנת הניהול ולכייל את כולם כרצונם, ללא מפות מובנות או חלקיות כפי שנהוג בחברות אחרות.
APR הצליחה לשנות את מבנה הקוד של תוכנת הניהול דבר המאפשר הוספת פיצ׳רים עתידיים בעזרת צריבה פשוטה דרך שקע ה-OBD.