APR גאה להציג את שידרוג התוכנה לטורבו המקורי של הGolf R \S3 הIS38 לרכבים גולף GTI דור 7 ואוקטביה VRS החדשה!
תתוכנת ניהול המנוע לטורבו IS38 נועדה לאפשר שימוש בטורבו המקורי של הGolf R \S3 ברכבי פלטפורמת הGolf GTI וה-Octavia VRS החדשים. תוכנת ניהול המנוע יחד עם הטורבו המשודרג מייצרים עבורנו הספק שיא של 386 כוח סוס ו 57 קג"מ בדלק אוקטן 98 ומעט מעל 400 כוח סוס בדלק אוקטן גבוה כאשר החלפת הדלקים מתבצעת בקלות, במהירות וללא עלות. לך נשאר רק לבחור J
בשידרוג זה ניתן לבחור בין שימוש בדאון פייפ משודרג ובין שימור הדאון פייפ המקורי של הרכב בשילוב עם תוכנת LOW OUTPUT שתנפק הספקים נמוכים מעט יותר.
צפו לתגובת גז מהירה חדה ומשמעותית אך עם תחושת נסיעה יום יומית חלקה ורצועת כוח רחבה יותר שמושכת אותנו חזק, קדימה ובהחלטיות עד מנתק ההצתה.
לאחר מחקר ופיתוח ארוך שנמשך כשנה על מספר רב של רכבים , מהנדסי התוכנה, האלקטרוניקה והטיונרים של APR הצליחו לשלוט במחשב ניהול המנוע Simos 18בכל הפרמטרים, דבר שאפשר להם לייצר תוכנה שתעבוד בהרמוניה מוחלטת עם מגדש הטורבו המשודרג (IS38 ).
לפרטים נוספים:
http://www.pitstop.co.il/Product/%D7%AA ... D7%95-is38
כל הידע והנסיון הרב ש APR צברו עם פלטפורמת ה MQB באים לידי ביטוי בשדרוג הזה. על ידיי טיונינג עמוק ומקיף, מחשב הרכב מודע ו"מבין לחלוטין" את החומרה המשודרגת ומתפקד איתה בצורה מיטבית וכתוצאה מכך, כל הפרמטרים החשובים מובאים לכדי מיצוי ואופטימליות בתפקודם. כך למשל מושגת עקומת מומנט זמין חלקה, יציבה ושטוחה. ישנה הימנעות מכוונת מסרג'ים שכל כך אופייניים בשדרוג כזה, מגבלות מערכת הדלק המקורית נלקחות בחשבון וכך גם מגבלות המומנט של הגיר המקורי.
מלבד עליה בהספק ובמומנט, מהנדסי APR הצליחו ללשפר את התאוצה ואת תגובת המצערת בעזרת כיולים נוספים ומזעור של הגבלות אלקטרוניות.
תוכנת ניהול המנוע של APR מציגה שיפור בצריכת הדלק , במיוחד בנסיעה רגועה בכביש מהיר.
תוכנת ניהול המנוע של APR מסירה את מגבלת המהירות המקורית איתה מגיע הרכב.
תוכנת ניהול המנוע המקורית של הרכב לא מאפשרת ללחוץ על דוושת הגז ובמקביל ללחוץ על דוושת הבלם. התוכנה של APR מאפשרת בלימה ברגל שמאל, טכניקה ידועה מעולם המרוצים אשר מאפשר שליטה ברמה גבוהה יותר על הרכב.
שדרוג התוכנה של APR מעלה באופן משמעותי את המומנט בסל״ד נמוך, דבר אשר עלול לעבור את מגבלת הקלאץ׳ המקורי. בעוד הקלאץ׳ אמור להחזיק את נתוני המומנט המפורסמים, קיימים גם קבצים עם מומנט נמוך יותר למי שהקלאץ שלו אינו בשיאו ואינו רוצה להחליף אותו.
הגבלת מומנט פעילה ומשתנה לפי הילוך ויכולת אחיזה בפועל. נועדה להבטיח שהרכב יקבל את מקסימום המומנט שניתן להשתמש בו באותו הרגע. APR מכיילים מחדש גם את מערכות הבקרה ASR/ESP ונותנות להם אופי יותר "ליניארי". התוצאה לכך היא שבמקום שמערכות הבקרה יכנסו לפעולה אגרסיבית (סגירת מצערת ל 50% או לגמרי) – מערכות אלו יופעלו בצורה יותר פרוגרסיבית ורק בהתאם לצורך ויאפשרו למשל סגירת מצערת ל 97% או 90% או כמה שצריך בדיוק בכדי להחזיר אחיזה ולהמשיך להתקדם כמה שיותר מהר.
תוצאות על הדיינו:
הספק בדלק 95 אוקטן
הספק בדלק 98 אוקטן
הספק בדלק E85
למה דווקא APR:
בעזרת הפטנט של APR לצריבת תוכנת ניהול הגיר דרך שקע ה-OBD, מסוגל כל מפיץ של APR בעולם עם חיבור לאינטרנט לצרוב כל רכב בעל מחשב המנוע Simos 12. כלי זה מונע את הצורך בפתיחה של פיזית של המחשב וניתן לחלוטין להסרה מלאה בעת הצורך.
המהנדסים ב-APR משתמשים בכלי פיתוח יחודיים ל-APR אשר פותחו בתוך החברה ומאפשרים לבצע כריית נתונים בקצב מהיר פי כמה מהכלים המקבלים בשוק.
כלי הפיתוח היחודיים של APR מאפשרים למהנדסי החברה להגיע לכל מפה, טבלה או פרמטר בתוכנת הניהול ולכייל את כולם כרצונם, ללא מפות מובנות או חלקיות כפי שנהוג בחברות אחרות.
APR הצליחה לשנות את מבנה הקוד של תוכנת הניהול דבר המאפשר הוספת פיצ׳רים עתידיים בעזרת צריבה פשוטה דרך שקע ה-OBD.