Re: Dyno Day נוסף יוצא לדרך! ההרשמה בעיצומה!
פורסם: 04 מאי 2013, 18:32
הגדישה פה היא שתי באר, המחשב בסקודה לא יכול להראות יותר מ-2580mbar.
לגבי הוויסטגייט הרכב מחזיק 2 באר כמעט כל הזמן בלי משחקים שקשה לי להאמין שהמקורי היה מחזיק ביציבות, אני כבר יודע למה הוא לא מחזיק יותר ומתכוון לסדר את זה מתי שהוא.
תכלס, אפשר להוציא עוד, הרכב בלי תיקונים בכלל מה שאומר שאפשר לתת עוד הצתות או להעלות גדישה לאיזור ה2.2 אבל האמת שאני דיי מבסוט מהתוצאה ושיפור של כמעט 50 כ"ס ו-9 קג"מ רק מטלטלים תוכנה ובית מאף 3" זה מטורף.
אל תשכח שאני עדיין עם הבוכנות המקוריות (יחס דחיסה 10.3.1) עם 100,000 ק"מ עליהן וקמשפט Rev.A גם הוא כבר עם 100,000 ק"מ ולא בא לי להמיס בוכנה בשביל עוד 20 כ"ס
אני בטוח שקופרה או S3 עם Extreme תעבור את ה-400 כ"ס וגם הקג"מ יהיה יותר גבוה, יחס דחיסה (9.5.1) וקמשפט של קופרה זה יתרון אדיר ואפשר לגדוש שם 2.2 ולתת עוד הצתות בלי שום בעיה.
לגבי הוויסטגייט הרכב מחזיק 2 באר כמעט כל הזמן בלי משחקים שקשה לי להאמין שהמקורי היה מחזיק ביציבות, אני כבר יודע למה הוא לא מחזיק יותר ומתכוון לסדר את זה מתי שהוא.
תכלס, אפשר להוציא עוד, הרכב בלי תיקונים בכלל מה שאומר שאפשר לתת עוד הצתות או להעלות גדישה לאיזור ה2.2 אבל האמת שאני דיי מבסוט מהתוצאה ושיפור של כמעט 50 כ"ס ו-9 קג"מ רק מטלטלים תוכנה ובית מאף 3" זה מטורף.
אל תשכח שאני עדיין עם הבוכנות המקוריות (יחס דחיסה 10.3.1) עם 100,000 ק"מ עליהן וקמשפט Rev.A גם הוא כבר עם 100,000 ק"מ ולא בא לי להמיס בוכנה בשביל עוד 20 כ"ס
אני בטוח שקופרה או S3 עם Extreme תעבור את ה-400 כ"ס וגם הקג"מ יהיה יותר גבוה, יחס דחיסה (9.5.1) וקמשפט של קופרה זה יתרון אדיר ואפשר לגדוש שם 2.2 ולתת עוד הצתות בלי שום בעיה.