עריכת הנהלהתקופה ארוכה אני קורא בפורום ומתכן פרוייקט ל S3 שברשותי. החלטתי להירשם
מדובר ברכב הספורטיבי הראשון שלי, לאחר תקופה של שנה וחצי בערך של הדרכות על רכב סטנדרטי לחלוטין, הגיעה הזמן לשדרוגים.
אני מנסה לקבל החלטה על סדנה ונראה שניתן לבחור בין e&a לבין פיט סטופ וטיג.
חייב לציין אני כי לאחר קראיה כבר תקופה ארוכה בפורום, נראה כי סדנת e&a עושה כל שביכולתה כדי לעקור ולהשתיק כל הצלחה של סדנת פיט סטופ.
בהשקעה גדולה מאוד ככל הנראה הם הקימו דיינו עבורנו וניתן להשתמש בו במחיר שווה לכל נפש. במקום לפרגן, סדנת e&a תוקפת ללא הפסקה ומנסה להקטין את ההישיגים המרשימים ביותר.
לא משנה מה יענה הנציג בשם דודי, תמיד תהיה ל e&a תשובה ונראה שמנסה לגרור אותם ואת שאר חברי הפורום לתוך מלחמה אחת גדולה ובכל הזמנות שרק יכול.
לאור ההתהגות הנ"ל אני כבר קיבלתי את החלטתי ללכת לפיט סטופ אם כי אין לי היכרות אישית אם אף אחד מהסדנאות.
מעבר לכך שפיט סטופ נראים רציניים בהרבה - היו להם רכבים רבים בים המלח, ניסאן בדריפטים, מוסטאנג, evo, גולף R ועוד רבים אחרים נראה שמדובר בסדנה רצינית הרבה יותר.
לאחר בירור, מסתבר שהם קיבלו תואר של דילר השנה כבר 3 שנים ברציפות מחברת apr. החברה האלה משקיעים גם משאבים רבים על מנת להיות בחזית תחום שלהם בארץ.
מר EranD הנכבד.
זו זכותך המלאה לבחור באיזו סדנא שנראה לך אבל לרדת לפסים אישיים ולהתלונן על התנהגות שלא נראית לך ע"י לכלוך על סדנא זו או אחרת כאשר אין לך שום ניסיון מעשי עימה זה דבר שלא מקובל באף פורום כולל הפורום הזה.
אני מציע שלהבא אם יש לך הבחנות כאלה או אחרות תביע אותן בצורה מעט יותר מכובדת.חלילה לא מזלזל אלא מסביר את הרושם הראשוני שלי כלקוח שמחפש לבנות את הרכב שלו. לאור הנסיונות החוזרות להפיל כל הצלחה של פיט סטופ והרושם הלא כל כך טוב מהסדנה בפועל, הוחלט לפנות לפיט סטופ וטיג.
אני לא מחפש לשפוך כאן דלק על האש הבוערת אלא לציין כעצה שלי ל e&a שמבחוץ ההתנהלות לא נראית מקצועית כלל או כלל.
ממליץ לשקול שוב איך כל אחד מתנהל יש לכך השפעות על לקוחות עתידיים.
סוף שבוע נעים שיהיה.