רציתי לכתוב פוסט משלי על זה, אבל כיוון שהצלם שהיה צריך לבוא איתי הבריז ובמקום זה לקחתי כתוכנית ב' רוסי גדול בלי מצלמה, אני אסתפק בתגובה:
אז הגענו ב5:00, קיבלנו שקית עם חולצה, כובע, מים, ביסלי וצמיד ירוק בתמורה ל100 ש"ח ששילמנו. טוב נו, היו גם ג'חנונים, בורקסים ושתיה קלה
לדרך יצאנו ב7:00, למזלי ידעתי לצאת אחרי הלמבורגיני קונטש, ולמזלי ה12 קארבורטים שלא לא היו מכוונים, מה שגרם לי פשוט לפתוח חלון ולשמוע את "בום בום, טראח טראח" בכל פעם שהוא מחליט לעזוב את הגז. אי אפשר שלא להתפעם מהיצירת מופת הזו כל פעם מחדש, פשוט אי אפשר להפסיק להסתכל על האוטו הזה! כל הדרך על כביש 1 הייתה משעשת במיוחד: הקאורדו של גולומב והשטויות שלו, נתי עם הדולפין על הגג וכל מני שטויות שמתרחשות רק באירועים מהסוג הזה.
את הירידות מירושלים לכביש 10 כבר עשיתי בצמיד לעוד 3 S3 כמו שלי, דודי, שרון, אלון, היה מגניב פשוט מגניב.
בכניסה לכביש 10 הייתה העצירה הראשונה של הטיול: תחנת דלק, 200 רכבים מדהימים וכמה חיילים שעברו במקרה ונפלה להם הלסת.. לא פעם המראה הזה, לא היה לנו מקום בתוך התחנה שגם ככה מכילה חניון קטן וחנות גדולה לתיירים.
החוויה השלילית היחידה שלי מהטיול הזה היתה בנקודה הזו, בעודי יוצא מהתחנה יחד עם כולם (בתור ארוך), החליט בחור בשם עזרא רפאל עם הS2000 שלו לצאת מהחניון "על הצד" ולחורר לי ולעוד כמה חברים את האוטו בכל האבנים שהיו על האספלט, שלא תבינו לא נכון, כולם אוהבים ללחוץ על הגז באירועים כאלו, אבל בחאיט בן אדם, אתה חצי מטר מלפחות 3 מכוניות, כל היציאה מהתחנה אבנים, למה להתנהג כמו ילד???
למזלי לא היה נזק לצבע, אבל יש לי עבודה היום בערב לפרק את הגרילים הקידמיים להוציא את כל האבנים שהאדון החדיר פנימה.
החלק המהנה של הטיול בעייני היו עליות סדום, שאף פעם לא משעממות ומראות בדיוק איפה הS3 מצטיינית, פול גז בהילוך שלישי, רביעי וחמישי תוך כדי הפניות זה בדיוק מה שגורם לך לקנות את האוטו הזה, התת היגוי המינורי שמקבלים שממש מאמצים את הצמיגים צפוי וניתן לתיקון מהיר, גם הוא יצטמצם אני מאמין לאחר שאתקין האלדקס קונטרולר ואולי יעלם לחלוטין עם קוילאוברים (שלצערי לא בתקציב בזמן הקרוב).
סוף הטיול היה במנחת דימונה, הרבה "בדיקות" לא היו משום מה (נדרש לא? 200 רכבים, מנחת נטוש...), אנשים התקפלו דיי במהירות ולא התנדבו לבצע בדיקות, אני (לשם שינוי) לא הייתי מאלו וניצלתי את ההזדמנות לבדוק את הS מזנקת מהמקום ויצאתי עם חיוך מפגר.
אותו רוסי גדול שסחבתי איתי באוטו העלה נקודה יפה: אותן ואגיות עם K04 שעולות סביב ה100-150 אלף ש"ח, הם Damn good value for your money, אני חושב שכל מי שהיה שם חזק יותר מהS3 שלי היה או רכב שנבנה ל"קו ישר" עם טורבו ענק, או רכב ששווה מעל 300 אלף ש"ח (שלא נדבר על כמה עלה כחדש). זו אומנם לא השוואה קלאסית או הכי מדוייקת בעולם (וגם לא מתיחסת רק לרכב שלי) אבל עזבו אתכם, גם אחרי כמעט שנה, אני מאוהב בS3 שלי, ועוד יש לאן להתקדם
וכן, היה טיול אדיר!