חייבים לא? .... סיכום העניינים מהזוית שלנו.
המסלול היה באמת בעייתי ואין עוררין על כך שהמעבר ל 200 מטר היטיב עם חלק מהמתחרים ופגע בחלק אחר.
מטבע הדברים, רכבי ה DSG זכו ליתרון משמעותי נוסף. לא רק יתרון בזינוק אלא גם הקושי לאסוף אותם (זה רק 200 מטר). ברור לכולם שאם היו רצים 400 מטר התמונה היתה שונה ובמיוחד בקטגוריית ההנעה הקדמית. הרכבים החזקים שהתקשו בזינוק היו יכולים לסגור את הפער ולאסוף מתחרים חלשים יותר אם היה להם מספיק אספלט.
זה דיי ברור שהסיכויים של איציק, יותם, בניטו, עומאר, חאלד, יריב וכל שאר החזקים נפגעו משמעותית מההחלטה לקצר ל 200 אבל זה מה שיש. זה היה המירוץ ועם זה נאלצנו להתמודד בשטח.
מנצח זה מנצח ורני נהג אש. לא פיספס אף זינוק ויצא עם הרמזור והתוצאות בהתאם. מברוק רני, היה לכבוד ולעונג להתחרות מולך.
מבחינתנו, הכייף והאתגר היה כמו תמיד לשחק במגרש של הגדולים ולהפתיע אותם. זה כבר פודיום שני שהגולף R שלנו עולה עליו וזה לא שינה אם היו שישה או עשרה מתחרים בקטגורית המפלצות. ניכר היה שהמתחרים רחשו כבוד ל R התייחסו לכל קרב מולה ברצינות הנדרשת והשאירו את היהירות בבית ותודו שזה מחמם את הלב לראות גולף יומיומית נותנת למפלצת שבנויה ומשמשת לקרבות בלבד או מצליחה לגנוב ניצחון על GTR אימתנית שהיססה בזינוק.
אמנם הגולף קצת התרגשה יתר על המידה בריצות הראשונות ופיספסה שני זינוקים אבל אז הגיע המקצה השלישי וה R הזכירה לכולנו מאיזה חומר היא עשוייה, זינקה כמו פנתר מהמקום ושרפה את המסלול כל הדרך עד למקום השני - כל הכבוד נתי!!
AUDI S8 - ללא ספק ההפתעה וההצגה הגדולה של המירוץ הזה. מי שלא ראה אותה בפעולה לא ראה קטר ממריא מימיו. עם משקל דמיוני של 2.3 טון, דלק 98 ותוכנה בלבד הדבר הזה גרם למתחרים שלו בקטגוריה הבכירה להזיע כל הדרך לפודים ובהתחשב בעובדה שהרכב הזה מתחיל באמת להמריא אחרי 100 קמ"ש, אנחנו צופים צרות גדולות בהמשך כשנתחזק עוד קצת ונרוץ איתה 402 מטר.
זה הזמן לברך את דביר חירק שמעבר לעובדה שהוא בנאדם מדהים ואנחנו אוהבים אותו מאד - עלה על הפודיום כבר במירוץ הראשון שלו. צרות למתחרים כבר אמרנו?
בסופו של יום, זה הסיפור שלנו. באנו להנות ונהנינו מאד. היו לא מעט אנשים וזה כייף להיפגש עם כל החברים ולהתחרות בצורה ספורטיבית ומהנה. אנחנו מאד מאד מרוצים מהתוצאות שלנו במירוץ הזה ובעיקר מהעובדה שבכל מירוץ שהשתתפנו בו - לקוחות שלנו עלו על הפודיום וזה מה שגורם לנו אושר.
אתמול אלו היו נתי ודביר, במירוץ הקודם אלו היו יריב (מקום ראשון K04) סטני (מקום שני הנעה קדמית) ונתי (מקום שני הנעה כפולה) ולפני כן זאת היתה לאון סטייג 3 שחורה נהוגה בידי ג'ון צ'יקו שלקחה מקום שני בהנעה קדמית ובסה"כ, הספירה נכון להיום עומדת על
5 רכבי לקוחות שכבר עלו על הפודיום עם שישה גביעים במצטבר. זאת הגאווה שלנו וזה הכיוון שבו אנחנו מתכוונים להמשיך - להעלות על הפודיום עוד ועוד לקוחות שיבחרו להשתתף עם הרכבים שלהם במירוצים. תנסו... זה כייף
תודה ליריב, נועם, אליאור, דביר, נתי וכל החברים שהיה לנו העונג להיות איתם בסופ"ש הזה. היה גדול - תודה רבה על הכל!! אין מה להתרגש מכל מה שאומרים מסביב. יש פה כאלה שמעולם לא התחרו בדראג או בכביש ואפילו לא הגיעו למירוץ כצופים אבל מרשים לעצמם לחלק לכם ציונים. תמשיכו כמו שאתם - אנשי מעשים ולא דיבורים ואל תשתנו!!
אני לא מאמין שאני אומר את זה אבל אין זמן לנוח על זרי הדפנה. יש לנו שלושה מירוצי ג'ימקאנה על הראש בחודש הקרוב ואולי (מחזיק אצבעות) אפילו עוד מירוץ דראג עוד השנה.
יאללה... שאלו יהיו הצרות שלנו