שלום,
לצערי נפלתי חלק מהסטטיסטיקה של מנועי TSI של גולף.
ברשותי גולף שנת 201, אשר עשתה 153K ק"מ.
אתחיל מהבעיה והדילמה, (ולא מכל השתלשלות האירועים שמטילים חשד על טיב איכות העבודה על הרכב במוסך)
המוסך עשה בדיקה לרכב (מוסך מורשה) ומצא שצילינדר מספר 1 אינו מתפקד בכלל.
ביקשתי מהמוסך אופציות להצעות מחיר,
1. פתיחת ראש מנוע - אנליזה והחלפת חלקים - הם דיי העמיסו פה הרבה חלקים כי לא פתחו עדיין אותו ולא יודעים מול מה הם יחשפו - יכול לשתף אם רלוונטי
2. החלפת מנוע - כוללת מנוע + טורבו מפרוקים (עדיין לא בדקו לי איזה מנוע וכמה ק"מ.. כאשר אחליט אז יחפשו)
קצת מוזר אבל שתי ההצעות יוצאות פחות או יותר אותו מחיר 11K שקל. כאשר ללא כל ספק ניתן לראות שהמוסך רוצה להחליף מנוע.
שאלה,
1. אחת מהאופציות או שתיהן מורידות ערך לרכב?
2. יש לכם המלצות מה לעשות? מה עדיף לעשות מהנסיון שלכם?
3. חושבים ששווה ליצור קשר עם צ'מפיון מוטורס, אולי היצרן ילך לקראתי במחיר?
4. אולי כדאי לי להתייעץ עם שמאי? לגבי ירידת הערך אם בכלל? אם כן יש לכם המלצות?