שרשור ה-Dyno של חברי הפורום
פורסם: 09 דצמבר 2012, 12:40
שלום לכולם
אני פותח שישור זה בכדי שנוכל כולנו לשתף האחד את השני בדיינואים שלנו, הטרד לא נועד להיות דיון פתוח, והוא כאן בשביל שאנשים יוכלו להתרשם מהסטאפים השונים ומה הם נותנים, אבקש שכאשר אתם מפרסמים פה דיינו תפרסמו גם את הסטאפ המלא של הרכב כולל רכיבים ודלק.
אם יש לכם שאלות, אנא הפנו אותן לבעלי הרכבים בפרטי או במידה ונפתחו שירשורים נפרדים, פרסמו אותם שם וזה בכדי שהתרד הזה ישקף תוצאות נטו
שאלות ותשובות נפוצות על דינו מסוג Dynapack בו רובנו מודדים את הרכבים באדיבות דני Master Chief ופיט סטופ:
מהו ההבדל בין הפודים הגדולים לפודים הקטנים?
ההבדל בין הפודים הוא במגבלת המומנט שהם יכולים למדוד והוא תלוי ביחסי ההעברה בגיר של הרכב הנמדד כפול המומנט במנוע.
הפודים הקטנים יכולים למדוד עד כ220 קג"מ, והגדולים עד כ320 קג"מ.
לרוב אנחנו ממליצים למדוד בהילוך הכי קרוב להילוך ישיר וככלל אצבע רכבים שצפויים להוציא מעל 50 קג"מ בנאבה (הילוך ישיר ) יחוברו כבר לפודים הגדולים.
כדי שההשוואה בין המדידות השונות תהיה אמיתית ככל האפשר ובכדי למנוע טענות של מדידה שונה בין הפודים, אנו משתדלים למדוד את הרכבים שלכם, שוב במידת האפשר, על אותו סט פודים בהילוך גבוה יותר.
הדיינו מכוייל בהתאם להילוך הגבוה וכך מתקבלת תוצאה זהה.
מדוע לפעמים יש גלים בגרף?
שתי סיבות עיקריות:
1. ירידה רגעית במומנט (גדישה לא קבוע, תיקוני הצתה וכ'ו)
2. חלק מהרכבים הם בעלי מומנט גבוה יותר מ55 קג"מ ואנו מודדים אותם בהילוך גבוה על הפודים הקטנים ובכך בעצם עוקפים את מגבלת המומנט, הילוך גבוה יותר משנה את נתון יחס ההעברה כפול המומנט ומאפשר לבצע את המדידה בפודים הקטנים, תוצר הלוואי של עקיפה זו הוא לפעמים גרף גלי.
עכשיו לענייננו, אני אתחיל עם שלושת הדיינואים שעשיתי לרכב שלי:
דיינו ראשון - סטאפ:
1. מנוע 2.0T-FSI BWA מקורי (K03)
2. קיט יניקה P-Flo של אי אנד אי
3. דאונפייפ של אי אנד אי
4. משאבת דלק של APR
5. קיט מתנול Stage 3 של Labonte Motorsport
6. תוכנה קאסטום של אי אנד אי (וינס )
7. גדישה פיק 1.6 מחזיק 0.9 ב-6 אלף סל"ד
270 כ"ס ו47 קג"מ בנאבה.
רשמים מהדיינו:
1. שיא המומנט מגיע ב-3100 סל"ד
2. שיא ההספק ב-4600 סל"ד עם ירידה לקראת הסוף
3. רצועת כוח של של טורבו סטנדרטי מכוון לקצה, זמין מאד, נותן פצצה בהתחלה אבל מהר מאד מורגשת הירידה ב"דחיפה" בסל"ד גבוה (המומנט מחזיק מעל 45 קג"מ בין 3000 ל4000 סל"ד ואז ניתן לראות ירידה של 10 קג"מ בין 4000 סל"ד ל5000 סל"ד)
דיינו שני - סטאפ:
1. מנוע 2.0T-FSI BWA מקורי (מומר לK04)
2. מזרקים של S3
3. קולר S3 + טווין קולר של אי אנד אי
4. פולי קראנק של ECS
5. קלאצ' של Southbend Stage 2 עם גלגל תנופה קל
6. משאבת דלק APR
7. ווסת דלק RS4
8. הזרקת מתנול Snow Performance Sateg 2 MAP
9. תוכנת מדף K04 של GIAC למנועי BWA.
10. גדישה 1.4 פיק, מחזיק 1.2 ב-6 אלף סל"ד
11. דאונפייפ של אי אנד אי וקט-בק של APR 3 אינצ'
12 קיט יניקה של סימוטה
335 כ"ס ו45.5 קג"מ בנאבה
רשמים מהדיינו
1.שיא המומונט 4600 סל"ד
2. שיא ההספק ב5800 סל"ד
3. רצועת כוח של טורבו בינוני על מנוע מקורי, ליניארית ללא פצצה בהתחלה, זמינות כמעט מלאה כבר ב3400 סל"ד ורצועת מומנט שממשיכה עד 5400 סל"ד
4. המומנט נשמר מעל 40 קג"מ ב6000 סל"ד
5. הספק לא יורד עד 7000 סל"ד
דיינו שלישי - סטאפ:
1. מנוע 2.0T-FSI BWA טלטלים מחוזקים (מומר לK04)
2. מזרקים של S3
3. קולר S3 + טווין קולר של אי אנד אי
4. פולי קראנק של ECS
5. קלאצ' של Southbend Stage 2 עם גלגל תנופה קל
6. משאבת דלק APR
7. ווסת דלק RS4
8. הזרקת מתנול Snow Performance Stage 2 MAP
9. תוכנת מדף Extreme K04 של GIAC
10. גדישה 2 באר פיק, מחזיק 1.4 ב-6 אלף סל"ד
11. דאונפייפ של אי אנד אי וקט-בק של APR 3 אינצ"
12. קיט יניקה 3" של BCS
384 כ"ס ו-55.5 קג"מ
1.שיא המומונט 3250 סל"ד
2. שיא ההספק ב5200 סל"ד
3. רצועת כוח של טורבו בינוני על מנוע מחוזק, ליניארית ללא פצצה בהתחלה, זמינות כמעט מלאה כבר ב-3200 סל"ד ורצועת מומנט שממשיכה עד 6000 סל"ד
4. המומנט נשמר מעל 45 קג"מ ב6000 סל"ד
5. הספק לא יורד עד 6250 סל"ד
אני פותח שישור זה בכדי שנוכל כולנו לשתף האחד את השני בדיינואים שלנו, הטרד לא נועד להיות דיון פתוח, והוא כאן בשביל שאנשים יוכלו להתרשם מהסטאפים השונים ומה הם נותנים, אבקש שכאשר אתם מפרסמים פה דיינו תפרסמו גם את הסטאפ המלא של הרכב כולל רכיבים ודלק.
אם יש לכם שאלות, אנא הפנו אותן לבעלי הרכבים בפרטי או במידה ונפתחו שירשורים נפרדים, פרסמו אותם שם וזה בכדי שהתרד הזה ישקף תוצאות נטו
שאלות ותשובות נפוצות על דינו מסוג Dynapack בו רובנו מודדים את הרכבים באדיבות דני Master Chief ופיט סטופ:
מהו ההבדל בין הפודים הגדולים לפודים הקטנים?
ההבדל בין הפודים הוא במגבלת המומנט שהם יכולים למדוד והוא תלוי ביחסי ההעברה בגיר של הרכב הנמדד כפול המומנט במנוע.
הפודים הקטנים יכולים למדוד עד כ220 קג"מ, והגדולים עד כ320 קג"מ.
לרוב אנחנו ממליצים למדוד בהילוך הכי קרוב להילוך ישיר וככלל אצבע רכבים שצפויים להוציא מעל 50 קג"מ בנאבה (הילוך ישיר ) יחוברו כבר לפודים הגדולים.
כדי שההשוואה בין המדידות השונות תהיה אמיתית ככל האפשר ובכדי למנוע טענות של מדידה שונה בין הפודים, אנו משתדלים למדוד את הרכבים שלכם, שוב במידת האפשר, על אותו סט פודים בהילוך גבוה יותר.
הדיינו מכוייל בהתאם להילוך הגבוה וכך מתקבלת תוצאה זהה.
מדוע לפעמים יש גלים בגרף?
שתי סיבות עיקריות:
1. ירידה רגעית במומנט (גדישה לא קבוע, תיקוני הצתה וכ'ו)
2. חלק מהרכבים הם בעלי מומנט גבוה יותר מ55 קג"מ ואנו מודדים אותם בהילוך גבוה על הפודים הקטנים ובכך בעצם עוקפים את מגבלת המומנט, הילוך גבוה יותר משנה את נתון יחס ההעברה כפול המומנט ומאפשר לבצע את המדידה בפודים הקטנים, תוצר הלוואי של עקיפה זו הוא לפעמים גרף גלי.
עכשיו לענייננו, אני אתחיל עם שלושת הדיינואים שעשיתי לרכב שלי:
דיינו ראשון - סטאפ:
1. מנוע 2.0T-FSI BWA מקורי (K03)
2. קיט יניקה P-Flo של אי אנד אי
3. דאונפייפ של אי אנד אי
4. משאבת דלק של APR
5. קיט מתנול Stage 3 של Labonte Motorsport
6. תוכנה קאסטום של אי אנד אי (וינס )
7. גדישה פיק 1.6 מחזיק 0.9 ב-6 אלף סל"ד
270 כ"ס ו47 קג"מ בנאבה.
רשמים מהדיינו:
1. שיא המומנט מגיע ב-3100 סל"ד
2. שיא ההספק ב-4600 סל"ד עם ירידה לקראת הסוף
3. רצועת כוח של של טורבו סטנדרטי מכוון לקצה, זמין מאד, נותן פצצה בהתחלה אבל מהר מאד מורגשת הירידה ב"דחיפה" בסל"ד גבוה (המומנט מחזיק מעל 45 קג"מ בין 3000 ל4000 סל"ד ואז ניתן לראות ירידה של 10 קג"מ בין 4000 סל"ד ל5000 סל"ד)
דיינו שני - סטאפ:
1. מנוע 2.0T-FSI BWA מקורי (מומר לK04)
2. מזרקים של S3
3. קולר S3 + טווין קולר של אי אנד אי
4. פולי קראנק של ECS
5. קלאצ' של Southbend Stage 2 עם גלגל תנופה קל
6. משאבת דלק APR
7. ווסת דלק RS4
8. הזרקת מתנול Snow Performance Sateg 2 MAP
9. תוכנת מדף K04 של GIAC למנועי BWA.
10. גדישה 1.4 פיק, מחזיק 1.2 ב-6 אלף סל"ד
11. דאונפייפ של אי אנד אי וקט-בק של APR 3 אינצ'
12 קיט יניקה של סימוטה
335 כ"ס ו45.5 קג"מ בנאבה
רשמים מהדיינו
1.שיא המומונט 4600 סל"ד
2. שיא ההספק ב5800 סל"ד
3. רצועת כוח של טורבו בינוני על מנוע מקורי, ליניארית ללא פצצה בהתחלה, זמינות כמעט מלאה כבר ב3400 סל"ד ורצועת מומנט שממשיכה עד 5400 סל"ד
4. המומנט נשמר מעל 40 קג"מ ב6000 סל"ד
5. הספק לא יורד עד 7000 סל"ד
דיינו שלישי - סטאפ:
1. מנוע 2.0T-FSI BWA טלטלים מחוזקים (מומר לK04)
2. מזרקים של S3
3. קולר S3 + טווין קולר של אי אנד אי
4. פולי קראנק של ECS
5. קלאצ' של Southbend Stage 2 עם גלגל תנופה קל
6. משאבת דלק APR
7. ווסת דלק RS4
8. הזרקת מתנול Snow Performance Stage 2 MAP
9. תוכנת מדף Extreme K04 של GIAC
10. גדישה 2 באר פיק, מחזיק 1.4 ב-6 אלף סל"ד
11. דאונפייפ של אי אנד אי וקט-בק של APR 3 אינצ"
12. קיט יניקה 3" של BCS
384 כ"ס ו-55.5 קג"מ
1.שיא המומונט 3250 סל"ד
2. שיא ההספק ב5200 סל"ד
3. רצועת כוח של טורבו בינוני על מנוע מחוזק, ליניארית ללא פצצה בהתחלה, זמינות כמעט מלאה כבר ב-3200 סל"ד ורצועת מומנט שממשיכה עד 6000 סל"ד
4. המומנט נשמר מעל 45 קג"מ ב6000 סל"ד
5. הספק לא יורד עד 6250 סל"ד