AUDI S3 / GOLF R MK7.5 2017+ APR TUNE
פורסם: 04 יוני 2017, 16:23
תוכנת ניהול המנוע של APR היא שדרוג התוכנה האולטימטיבי למנועי 2.0TSI דור שלישי המצויים בגולף R לאון CUPRA אודי S3 וTT-Sהחדשות. צריבת התוכנה מתבצעת דרך שקע ה-OBD המובנה ברכב. חודשים רבים של מחקר ופיתוח הובילו את APR לייצר תוכנה חזקה יותר מבלי לפגוע באיכות הנסיעה ובאמינות. זמני תאוצה מהירים יותר, תגובת מצערת חדה יותר, והרבה יותר כוח לאורך כל רצועת הסל״ד - כל אלו הם רק חלק מרשימת התכונות והפיצרים הכלולים בתוכנת ניהול מתקדמת זאת.
אז איך 370 כ״ס ו50 קג"מ מעדכון תוכנה בלבד נשמעים לך?
APR Stage I הוא השדרוג הבסיסי ביותר, מדובר בעדכון תוכנה בלבד המתבצע דרך שקע הOBD של הרכב. כתוצאה מעדכון התוכנה, הספק השיא עולה לכ-370 כ״ס וכ-50 קג״מ בדלק 98 ובמקביל נמדדים הפרשים של מעל 90 כ״ס לאורך נקודות מסויימות בציר הסל״ד.
מספרים גבוהים יותר ניתנים להשגה בשימוש בדלק באוקטן 104.
כל התוכנות קיימות בגרסאות לאוקטן 95, 98, ו-104.
מלבד עליה בהספק ובמומנט, מהנדסי APR הצליחו ללשפר את התאוצה ואת תגובת המצערת בעזרת כיולים נוספים ומזעור של הגבלות אלקטרוניות.
תוכנת ניהול המנוע של APR מציגה שיפור בצריכת הדלק , במיוחד בנסיעה רגועה בכביש מהיר.
תוכנת ניהול המנוע של APR מסירה את מגבלת המהירות המקורית איתה מגיע הרכב.
תוכנת ניהול המנוע המקורית של הרכב לא מאפשרת ללחוץ על דוושת הגז ובמקביל ללחוץ על דוושת הבלם. התוכנה של APR מאפשרת בלימה ברגל שמאל, טכניקה ידועה מעולם המרוצים אשר מאפשר שליטה ברמה גבוהה יותר על הרכב.
שדרוג התוכנה של APR מעלה באופן משמעותי את המומנט בסל״ד נמוך, דבר אשר עלול לעבור את מגבלת הקלאץ׳ המקורי. בעוד הקלאץ׳ אמור להחזיק את נתוני המומנט המפורסמים, קיימים גם קבצים עם מומנט נמוך יותר למי שהקלאץ שלו אינו בשיאו ואינו רוצה להחליף אותו.
הגבלת מומנט פעילה ומשתנה לפי הילוך ויכולת אחיזה בפועל. נועדה להבטיח שהרכב יקבל את מקסימום המומנט שניתן להשתמש בו באותו הרגע. APR מכיילים מחדש גם את מערכות הבקרה ASR/ESP ונותנות להם אופי יותר "ליניארי". התוצאה לכך היא שבמקום שמערכות הבקרה יכנסו לפעולה אגרסיבית (סגירת מצערת ל 50% או לגמרי) – מערכות אלו יופעלו בצורה יותר פרוגרסיבית ורק בהתאם לצורך ויאפשרו למשל סגירת מצערת ל 97% או 90% או כמה שצריך בדיוק בכדי להחזיר אחיזה ולהמשיך להתקדם כמה שיותר מהר.
REV LIMITER MOTORSPORT
אתה בוחר את מה שהכי מתאים לך ! ! !
6 גרסאות שונות לSTAGE 1 , 3 סוגי דלקים 95 98 או דלק באוקטן גבוה 104
ולכל אחד מהדלקים אפשרות לבחור LOW/HIGH TORQUE
STAGE 1 LOW TORQUE:
95 אוקטן
357 כ"ס וכ48 קג"מ
STAGE 1 LOW TORQUE:
98 אוקטן
370 כ"ס וכ50 קג"מ
STAGE 1 LOW TORQUE:
104 אוקטן
381 כ"ס וכ51 קג"מ
STAGE 1 HIGH TORQUE:
95 אוקטן
357 כ"ס וכ51 קג"מ
STAGE 1 HIGH TORQUE:
98 אוקטן
370 כ"ס וכ53 קג"מ
STAGE 1 HIGH TORQUE:
104 אוקטן
381 כ"ס וכ54 קג"מ
לפרטים נוספים על תוכנת ניהול המנוע:
http://www.pitstop.co.il/Product/mk7r-a ... eoncupra5f
אז איך 370 כ״ס ו50 קג"מ מעדכון תוכנה בלבד נשמעים לך?
APR Stage I הוא השדרוג הבסיסי ביותר, מדובר בעדכון תוכנה בלבד המתבצע דרך שקע הOBD של הרכב. כתוצאה מעדכון התוכנה, הספק השיא עולה לכ-370 כ״ס וכ-50 קג״מ בדלק 98 ובמקביל נמדדים הפרשים של מעל 90 כ״ס לאורך נקודות מסויימות בציר הסל״ד.
מספרים גבוהים יותר ניתנים להשגה בשימוש בדלק באוקטן 104.
כל התוכנות קיימות בגרסאות לאוקטן 95, 98, ו-104.
מלבד עליה בהספק ובמומנט, מהנדסי APR הצליחו ללשפר את התאוצה ואת תגובת המצערת בעזרת כיולים נוספים ומזעור של הגבלות אלקטרוניות.
תוכנת ניהול המנוע של APR מציגה שיפור בצריכת הדלק , במיוחד בנסיעה רגועה בכביש מהיר.
תוכנת ניהול המנוע של APR מסירה את מגבלת המהירות המקורית איתה מגיע הרכב.
תוכנת ניהול המנוע המקורית של הרכב לא מאפשרת ללחוץ על דוושת הגז ובמקביל ללחוץ על דוושת הבלם. התוכנה של APR מאפשרת בלימה ברגל שמאל, טכניקה ידועה מעולם המרוצים אשר מאפשר שליטה ברמה גבוהה יותר על הרכב.
שדרוג התוכנה של APR מעלה באופן משמעותי את המומנט בסל״ד נמוך, דבר אשר עלול לעבור את מגבלת הקלאץ׳ המקורי. בעוד הקלאץ׳ אמור להחזיק את נתוני המומנט המפורסמים, קיימים גם קבצים עם מומנט נמוך יותר למי שהקלאץ שלו אינו בשיאו ואינו רוצה להחליף אותו.
הגבלת מומנט פעילה ומשתנה לפי הילוך ויכולת אחיזה בפועל. נועדה להבטיח שהרכב יקבל את מקסימום המומנט שניתן להשתמש בו באותו הרגע. APR מכיילים מחדש גם את מערכות הבקרה ASR/ESP ונותנות להם אופי יותר "ליניארי". התוצאה לכך היא שבמקום שמערכות הבקרה יכנסו לפעולה אגרסיבית (סגירת מצערת ל 50% או לגמרי) – מערכות אלו יופעלו בצורה יותר פרוגרסיבית ורק בהתאם לצורך ויאפשרו למשל סגירת מצערת ל 97% או 90% או כמה שצריך בדיוק בכדי להחזיר אחיזה ולהמשיך להתקדם כמה שיותר מהר.
REV LIMITER MOTORSPORT
אתה בוחר את מה שהכי מתאים לך ! ! !
6 גרסאות שונות לSTAGE 1 , 3 סוגי דלקים 95 98 או דלק באוקטן גבוה 104
ולכל אחד מהדלקים אפשרות לבחור LOW/HIGH TORQUE
STAGE 1 LOW TORQUE:
95 אוקטן
357 כ"ס וכ48 קג"מ
STAGE 1 LOW TORQUE:
98 אוקטן
370 כ"ס וכ50 קג"מ
STAGE 1 LOW TORQUE:
104 אוקטן
381 כ"ס וכ51 קג"מ
STAGE 1 HIGH TORQUE:
95 אוקטן
357 כ"ס וכ51 קג"מ
STAGE 1 HIGH TORQUE:
98 אוקטן
370 כ"ס וכ53 קג"מ
STAGE 1 HIGH TORQUE:
104 אוקטן
381 כ"ס וכ54 קג"מ
לפרטים נוספים על תוכנת ניהול המנוע:
http://www.pitstop.co.il/Product/mk7r-a ... eoncupra5f