דלג לתוכן

  • המגזין
  • פורום
  • הרשמה
  • התחברהתחבר
     
     
     
    שכחתי את ססמתי
חיפוש מתקדם

קיט יניקה למנועי 1.8-2.0 (GTI-7 )

  • עמוד ראשי ספונסרים - פרסום מסחרימוסכים, בעלי מקצוע, תוספות, שיפורים וחלקי חילוף
היכרות עם חנויות התוספות, השיפורים, חלקי החילוף והמוסכים לVAGIT שלכם.
פרסם תגובה
הודעה אחת • עמוד 1 מתוך 1

קיט יניקה למנועי 1.8-2.0 (GTI-7 )

על ידי Eli@E&A-AUTOSPORT » 15 אוקטובר 2014, 01:51

חדש מבית CTS !

קיט יניקה מושלם למנועי ה 1.8 +2.0 ׁ(2014+).
הקיט מיוצר ע"י חברת CTS העולמית ומתוכנן לסינון ולזרימת אוויר מושלמת .
התקנה ופירוק קלים ומהירים ,אחריות לשנה ונקיון ראשון חינם -כלולים .

E&A-AUTOSPORT
ברוך הירש 21 בני ברק 03-5702345
סמל אישי של המשתמש
Eli@E&A-AUTOSPORT
משתמש ותיק
משתמש ותיק
 
הודעות: 758
הצטרף: 27 מאי 2011, 21:22
חזור למעלה

פרסם תגובה
הודעה אחת • עמוד 1 מתוך 1
חזור אל מוסכים, בעלי מקצוע, תוספות, שיפורים וחלקי חילוף
מי מחובר
משתמשים רשומים: Google [Bot]
התחברות
 
 
 
שכחתי את ססמתי
  • עמוד ראשי
  • כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]

אודות

VAGIT.co.il הוקמה ב2011 במטרה לאחד את קהילת חובבי קונצרן VAG המכיל בתוכו את מותגי Audi, VW, Seat ו Skoda. עד מהרה הפכה ואגית להיות להיות הקהילה הגדולה בישראל לחובבי המותג וכן לאחד ממקורות המידע הגדולים ברשת בנושא.

לינקים

  •  פורום
  •  תנאי שימוש
  •  שאלות נפוצות
  •  צור קשר
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.