דלג לתוכן

  • המגזין
  • פורום
  • הרשמה
  • התחברהתחבר
     
     
     
    שכחתי את ססמתי
חיפוש מתקדם

למכירה VW GTI MK5

  • עמוד ראשי קניה/מכירהרכבים
קניה ומכירה של רכבים.
פרסם תגובה
4 הודעות • עמוד 1 מתוך 1

למכירה VW GTI MK5

על ידי zx12r » 09 יולי 2016, 13:47

שנת 2007, גיר dsg6, שלוש דלתות.
יד 2( 01) ברישיון. 123,000 ק"מ.

סטייג'2 של ג'יאק, דאוןפייפ וקיט יניקה של cts turbo.
מצב מעולה מבפנים ובחוץ, לא עבר תאונה ולא תיקון פחחות מעולם. טסט עד אפריל 17.

מחיר: 79,000 ש"ח והוא כולל גם את הגלאים שמותקנים ברכב ולנטיין1 וצ'יטה.

פרטים בטלפון:
אפס
חמש
ארבע
ארבע
שבע
חמש
שמונה
ארבע
שש
שבע

תמונה
סמל אישי של המשתמש
zx12r
משתמש חדש
משתמש חדש
 
הודעות: 28
הצטרף: 15 נובמבר 2015, 02:38
חזור למעלה

Re: למכירה VW GTI MK5

על ידי zx12r » 26 יולי 2016, 14:44

עדין רלוונטי
סמל אישי של המשתמש
zx12r
משתמש חדש
משתמש חדש
 
הודעות: 28
הצטרף: 15 נובמבר 2015, 02:38
חזור למעלה

Re: למכירה VW GTI MK5

על ידי zx12r » 10 אוגוסט 2016, 23:43

......
סמל אישי של המשתמש
zx12r
משתמש חדש
משתמש חדש
 
הודעות: 28
הצטרף: 15 נובמבר 2015, 02:38
חזור למעלה

Re: למכירה VW GTI MK5

על ידי zx12r » 09 אוקטובר 2016, 00:32

נמכר
סמל אישי של המשתמש
zx12r
משתמש חדש
משתמש חדש
 
הודעות: 28
הצטרף: 15 נובמבר 2015, 02:38
חזור למעלה


פרסם תגובה
4 הודעות • עמוד 1 מתוך 1
חזור אל רכבים
מי מחובר
משתמשים רשומים: Google [Bot]
התחברות
 
 
 
שכחתי את ססמתי
  • עמוד ראשי
  • כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]

אודות

VAGIT.co.il הוקמה ב2011 במטרה לאחד את קהילת חובבי קונצרן VAG המכיל בתוכו את מותגי Audi, VW, Seat ו Skoda. עד מהרה הפכה ואגית להיות להיות הקהילה הגדולה בישראל לחובבי המותג וכן לאחד ממקורות המידע הגדולים ברשת בנושא.

לינקים

  •  פורום
  •  תנאי שימוש
  •  שאלות נפוצות
  •  צור קשר
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.